niedziela, 24 lutego 2013

Kanebo Ururi 3 in 1 Lotion

To mój pierwszy lotion, zakupiony z prostego powodu - koleżanka u której mieszkaliśmy w Tokyo takowy miała i chcąc nie chcąc wypróbowałam - podpasował mi :)


Mleczko/lotion jest wodniste, o wiele bardziej płynne niż polskie mleczka. Po wklepaniu mam wrażenie lekkiego klejenia, u mnie wywołuje też wrażenie chłodu i lekkiego poszczypywania przez chwilę, zapach taki jakby alkoholowy (delikatnie). Wchłania się w przeciągu 1 minuty, ale pozostawia delikatną warstwę, lekko klejącą (da się przeżyć). Musiałam się przyzwyczaić do tego wrażenia, ale bez problemu potem można nałożyć krem i kleistość znika. Nie zawiera barwników, zapach delikatnie owocowo-alkoholowy (chociaż alkoholu nie zawiera). Produkt mega bardzo wydajny - używam już 3 miesiące i nadal mam prawie 1/2 butelki! (mam już go trochę dość, więc wciskam na siłę do użycia koleżankom jak przychodzą na "azjatyckie niedziele u Kury").
Cały sęk w tym, że ze wszystkich stosowanych przeze mnie kosmetyków tego jednego nie jestem pewna, co on tak naprawdę mi daje... W rezultacie jak mi się bardzo nie chce albo mi się bardzo śpieszy to jak mam pominąć jakiś etap pielęgnacji to właśnie ten nieszczęsny lotion... Na pewno zwęża pory, nawilża i jest takim czymś pomiędzy tonikiem/esencją a kremem, ale w sumie nie widzę żadnych spektakularnych efektów, które mogłabym mu bezpośrednio przypisać...

Według producenta (Kanebo): lotion 3 w 1 (lotion, emulsja, serum) zawiera kwas hialuronowy, kolagen i wyciąg z mleka sojowego. Dodatkowo zawiera emolienty (oleje roślinne), które nie natłuszczają skóry powierzchniowo lecz działają poprzez blokowanie kanałów transportu wody w głębi skóry oraz tworzenie na powierzchni skóry warstwy wchłaniającej wilgoć z powietrza.

Skład: Water, ethanol, glycerin, dipropylene glycol, diphenylsiloxy phenyl trimethicone, PEG-60 hydrogenation castor oil, triethylhexanoin, polysorbate 20, PEG -75, Cal bomber K, macadamia nut oil, xanthan gum, diethylamino hydroxy benzoin benzoic acid hexyl, orange oil, water-soluble collagen, Bill Berry extract, soybean milk fermentation liquid, sugar millet extract, hyaluronic acid sodium, orange extract, lemon extract, smell stork's bill flower oil, sugar maple extract, edetate, phenoxy ethanol, paraben.

Pojemność: 200 ml
Cena: 882 ¥ = 29 zł (bez przesyłki)


Uwaga - azjatyckie lotiony nie służą do zmywania twarzy (jak europejskie mleczka - na wacik i zmywamy) tylko nawilżają i odżywiają - wklepujemy niewielką ilość po umyciu twarzy, przetarciu tonikiem i nałożeniu wszystkich wodnistych esencji i serum:


Próbka na łapce:

Cała seria to nie tylko lotion, ale również krem. Lotion (emulsja) występuje w 4 wersjach - moja jest nawilżająca, czerwona na zmarszczki, biało-niebieska rozjaśniająca a biało-zielona dla cery z problemami.

1 komentarze:

  1. mam pytanie - różni sprzedawcy oferują dwie wersje lotionu z każdej serii: 1. Refresh i 2. Moist - czy dobrze rozumiem, że "refresh" to będzie coś jak lotion Hada Labo, a "moist" coś jak mleczko Hada Labo?

    Z góry dzięki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

    Instagram
 

Popularne